Ini Rahsia Ustaz Ebit Lew Pendapatan Rm700,000 Sehari | Kongsi Tips බාගන්න

ඔබේ මිතුරන්ට යවන්න
එකතු කරන්න
  • 2020 අප්‍රේල් 29

  • DOAKAN SEMUANYA DIPERMUDAHKAN. TERIMA KASIH KERANA MENONTON, JANGAN LUPA UNTUK KOMEN LIKE, SUBSCRIBE DAN TEKAN BUTANG LOCENG. #teeshahtv #ustazebitlew #ebitlew #neelofa Like us on Facebook: https://facebook.com/teeshahtv Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/teeshahtv Follow us on Twitter: https://twitter.com/teeshahtv Join us on Telegram: https://t.me/teeshahtv For any contributions or inquiries, kindly email us at: teeshahtv@gmail.com

අදහස්

  • vine sulaiman
    vine sulaiman මාස 4කට පෙර

    Subahanallah,Aku mualaf, denger ceramah ustad ebit law,hatiku tenang sekali.

  • Ann Ann
    Ann Ann මාස 4කට පෙර

    Ustaz Ebiet Liew mencontohi Para Sahabat Nabi Muhammad sallallahu Alaihi Wasallam mengorbankan harta benda yang Dia miliki utk kesenangan Orang lain kerana cintanya kpd Allah SWT dan Rasulnya , Ya Allah lindungilah Ustaz Ebiet Liew dan Ahli keluarga Beliau dari mereka yg bersifat dengki dan irihati dengan menimbulkan fitnah kepadanya , Ya Allah Engkaulah Tuhanku yg esa tiada sekutu bagi Mu , Tuhan sekalian alam , panjangkanlah usianya Ustaz Ebiet Liew rahmatilah Dia dan keluarganya berkahilah kehidupannya jauhilah Dia dan Ahli keluarganya dari mara bahaya berilah kesehatan kepadanya agar Beliau terus berdakwah dan membantu golongan fakir miskin Aamiin Aamiin Aamiin ya Rabbal Alamin . . . . Kami sayang Ustaz

  • Devika Periasamy
    Devika Periasamy මාස 4කට පෙර

    Whether he makes one million a day or ten million a day, he has heart to help everyone true Islam, my respect and admiration to him, I don't miss any video of him, I always make my soul inspired by watching his generosity, I wanted to do at least 1percent of what he is doing I will be close to God.

  • Airecool Driver
    Airecool Driver මාස 4කට පෙර

    700k sehari banyak tu..tapi Alhamdulillah rezeki Ustaz dibelanjakan kejalan Allah..rezeki dikongsi bersama golongan yg lebih memerlukan..semoga Ustaz diberkati dunia akhirat

  • Jason king
    Jason king මාස 4කට පෙර

    Nk tanye mcm ner masok islam, Dari jb tampoi

  • palaniammah achi
    palaniammah achi මාස 4කට පෙර

    He is a real Muslim humanity, i salute you love your service

  • Alia Sahar
    Alia Sahar මාස 4කට පෙර

    Sya nak kongsi gak pengalaman bersedekah ni walaupun jumlah sikit jew. Saya hulur RM10 buat anak seorang kawan lama saya yg dah lama tak jumpa. Tu je la duit cash yg ada dlm wallet sbb skang dok guna e-wallet jdi jarang bawak cash. Lepas balik dari rumah kawan saya tu..parent saya ajak minum petang kat kedai..saya tak cakap kat mereka sya x de cash so main redah jer berhenti kat kedai makan dalam kampung kami...

  • Win Win
    Win Win මාස 4කට පෙර

    Slm ustaq Ebit , saya teringin sangat2 nak pi Mekah buat umrah, tapi tak mampu! Umor pun dah awal 60an..memang teringin sangat2!!! Amin..

  • RYAN ORCA
    RYAN ORCA මාස 4කට පෙර

    Bila kau asyik mengejar akhirat, maka dunia mengejarmu segila gilanya

  • Annuar Arifin
    Annuar Arifin මාස 4කට පෙර

    RM700,000 bukan pendapatan bersih sebab belum tolak kos lagi ia bukanlah hari2..tapi purata pendapatan UEL memang lah banyak..memang UEL ni insan terpilih..semoga Allah perluaskan rezeki agar dapat menolong lebih ramai orang dan mengembangkan ugama Islam..Aamiin

  • That Was Natural
    That Was Natural මාස 4කට පෙර

    Ebit lew show true Muslims..lots of Muslims out there in the wrong track

  • Jaya's Recipe
    Jaya's Recipe මාස 3කට පෙර

    Murah hati ..panjang umur untuk Ebit Lew..semoga sihat selalu

  • Khor Lim Long
    Khor Lim Long මාස 4කට පෙර

    He is the Gem of Malaysia 🇲🇾💎

  • David teoh
    David teoh මාස 4කට පෙර

    Assalamuilaikum ahamdulilai Allah sayang cina yang sudah masu Islam... Aku pun sama... Terima kasih Allah Minta maaf sama Allah...

  • Fazni 1234
    Fazni 1234 මාස 4කට පෙර

    duit gaji semua bg mak...saya kdg2 mkn kdg2 x mkn..hmm..segunung nilai ganjaran didunia selangit ganjarannya diakhirat..bersyukur pd org yg bersusah pyh dari kita dilahirkn shgga dewasa..itulah kekayaan dan kejayaan sebenar..tahniah ustaz..

  • Fariz Nicholas
    Fariz Nicholas මාස 4කට පෙර

    Tpi btol, klau kita sedekah kita akan rasa bahagia yg lain macam... xpercaya cuba... serius best...

  • Che Su
    Che Su මාස 4කට පෙර

    Dia kaya tapi dia laburkan duit tu utk saham akhirat...muga jadi motivasi pd rakyat M'sia...aku pun nak jadi MCM dia suka tolong org cuma aku tak kaya ..

  • Sri Pathmavathy
    Sri Pathmavathy මාස 4කට පෙර

    Niat baik Ustaz, buat baik tanpa kira bangsa dan darjat... God Bless Ustaz

  • Awang Hagn
    Awang Hagn මාස 4කට පෙර

    Maafla..ada setengah org hanya tnya rahsia dgn tujuan utk dpt kekayaan lebih lg bg diri mereka..utk kumpul kkayaan tp bukan berniat utk kongsi dan mberi kebaikn dgn mluas kpd masyarakat spt Ustaz ebit..

  • Safwan Wowok
    Safwan Wowok මාස 4කට පෙර

    Semangat la pada ustaz ebit lew kerana allah,,, sila tekan LIKE sekiranya anda sokong dan mennyayangi ustaz ibet lew kerana allah.