Contra - kan sahibi බාගන්න

ඔබේ මිතුරන්ට යවන්න
එකතු කරන්න
  • 2020 මැයි 6

  • Spotify : https://open.spotify.com/album/3drTmF... Beat : Tanerman Mix & Master : Can Volkan Director : Amon https://www.hollyhood.com.tr/contra https://instagram.com/contra34 https://twitter.com/contra667

අදහස්

  • M1A2 ASI
    M1A2 ASI මාස 4කට පෙර

    1 hafta sonra olucakları söylüyorum herkes contra fanı olucak ve tiktokta şarkının bokunu çıkartcaklar

  • Sadece Ölüler Görür
    Sadece Ölüler Görür මාස 1කට පෙර (සංස්කරණය කළ)

    Piyasadan Silinmemek İçin Contra'ya,

  • shroud PUBG
    shroud PUBG මාස 1කට පෙර

    Contra 4 şarkı çıkarır. -Contra bu size 10 yıl yeter

  • Ensar Öztürk
    Ensar Öztürk සති 3කට පෙර

    Abi 1 milyon aboneye özel şarkında bana da diss atsana.

  • Samet Özdemir
    Samet Özdemir මාස 1කට පෙර

    "Kan Sahibi" diss track değildir. Ufak dokunuşlar ile 1 2 gönderme yapılmış. Bu adamın Diss Track e girmesini istemezseniz. Kaleminden çoğu kişi kalkamaz.

  • Wassuo
    Wassuo මාස 4කට පෙර

    Umarım tiktokçular ağızlarını bu kadar hızlı oynatamıyordur

  • Mizahin derinlikleri
    Mizahin derinlikleri සති 1කට පෙර

    Adamın egosuna laf ediyorlar. Bu adam egolu olmasında kim egolu olsun? Kral mq.

  • Dorukhan Bülbül
    Dorukhan Bülbül සති 2කට පෙර

    1-Masakka,Contra

  • devlet-i Osmanlı
    devlet-i Osmanlı මාස 1කට පෙර

    Contra kurtar rapi

  • Gladios
    Gladios මාස 1කට පෙර

    Abi gelecekten geliyorum Seni Reynmenle aynı şarkıya montajlıyolar bilgine

  • Halit AYDIN
    Halit AYDIN මාස 4කට පෙර

    Sözleri fazla kurcaladığınız zaman sizin de isminiz çıkıyor.

  • Ahmet behlül Çinkılıç
    Ahmet behlül Çinkılıç සති 1කට පෙර

    ┏╋━━━━━━◥◣◆◢◤━━━━━━╋┓

  • Sd Y6gut
    Sd Y6gut සති 3කට පෙර

    Reis nişanlanmış h.o

  • Bilinmeyen Kişi
    Bilinmeyen Kişi සති 1කට පෙර

    Lgs'ye hazirlanman lazımken contra dinlerken:

  • Furkan Yavuz
    Furkan Yavuz මාස 1කට පෙර

    Contra Gucci’den daha iyi giydiriyo

  • God Of Thunder
    God Of Thunder මාස 4කට පෙර

    Contra eskiden ince ince giydirirdi. Şimdi üşümesinler diye kalın kalın giydirmiş reis.

  • _omerfaruky35
    _omerfaruky35 මාස 1කට පෙර

    "Atak" diye şarkı çıkar "Contra-Atak" ne güzel olur. Bi diss atarsın piyasa çalkalanır

  • youngJarrixk
    youngJarrixk සති 2කට පෙර

    Eskiden yorumlara bakınca anlamlı şarkı hakkında güzel yorumlar olurdu şimdi sikten bir sürü yorum eski rap kitlesini özlüyorum TikTok denen boktan bir programdan görüp gelen kitleyi değil

  • ᲦHaydar & Tadelleღ
    ᲦHaydar & Tadelleღ මාස 1කට පෙර (සංස්කරණය කළ)

    Trende bakarken “bu kim lan” diyip giren sonra “ben yeniyim helal olsun” diyen kankalarıma kan hediye ediyorum

  • Görkem ORDU
    Görkem ORDU සති 2කට පෙර

    Suistimalim altında iyi niyetin